Friday, November 6, 2009

paip karat

uweekkk uwekk... opss lupa bini aku mengandung...
uweekkk uweeekkkk... kali ni bukan pasal bini aku mengandung, aku loya loya bila aku kena maki.

hati aku kotor, aku keras hati, aku jantan murahan.....

hahahhah... aku gelak dalam keloyaan

jika kamu tidak mahu menjadi jantan murahan, maka sanjunglah mereka mereka yg bangga menjadi golongan GAY.... dan janganlah kamu menghina mereka yg datang dari golongan GAY kerana mereka "TIDAK" berdosa!

manusia yg buta,pekak dan bisu lebih berdosa dari mereka mereka yg menjadi GAY kerana itu anugerah dari tuhan pada mereka mereka yg terpilih dan yg terperi...

mereka mereka itu tiada daya dan tiada upaya selain dari menjadi GAY..... nescaya kamu akan sama mendapat manfaat dan pahala yg melimpah ruah...

errr maafkan saya.... nak pegi sambung muntah balik.....


uweekkkk

No comments:

Post a Comment